جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر در مراسم اربعین |رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران: ارتقای سلامت هدف ما است
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هر کتابخانه یک پایگاه برای اهداکنندگان خون | عضویت رایگان برای اهداکنندگان

  • کد خبر: ۴۹۹۳۶
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
هر کتابخانه یک پایگاه برای اهداکنندگان خون | عضویت رایگان برای اهداکنندگان
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: باتوجه‌به کاهش ذخایر خونی استان، پویش اهدای خون با عنوان «کتابخون» در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار خواهد شد.

جانقربان|شهرآرانیوز- مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: باتوجه‌به کاهش ذخایر خونی استان، پویش اهدای خون با عنوان «کتابخون» در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار خواهد شد.


دکتر مجید عبداللهی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی اهدای خون افزود: اهدای خون در استان در ۷ ماه گذشته امسال نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش یافته است که باتوجه‌به نیاز مبرم به خون و فراورده‌های آن، برای مشارکت ارگان‌ها و سازمان‌ها در این امر خداپسندانه نیاز جدی احساس می‌شود.


وی اظهار کرد: برای تأمین نیاز‌های خونی استان پویش «کتابخون» از شنبه ۲۴ آبان‌ماه در کتابخانه‌های خراسان رضوی شروع به فعالیت می‌کند و تا پنجشنبه ۲۸ آبان‌ماه ادامه خواهد یافت.


این مقام مسئول افزود: باتوجه‌به هماهنگی با مدیرکل کتابخانه‌های استان، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و شروع پویش اهدای خون «کتابخون» عضویت در همه کتابخانه‌های عمومی استان برای اهداکنندگان خون به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.


عبداللهی با اشاره به اینکه اداره انتقال خون استان از ۶۱ مرکز بهداشتی و درمانی پشتیبانی می‌کند، افزود: پس از شیوع دوباره ویروس کووید ۱۹ در استان به‌ویژه مشهد مقدس، مراجعات اهداکنندگان به‌شدت کاهش یافت که باتوجه‌به نیاز مبرم به خون و فراورده‌های خونی سالم در بیمارستان‌های استان، اکنون انتقال خون استان کمبود شدید ذخایر خون دارد.


وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از اتلاف وقت اهداکنندگان، مدیریت بهتر اهدای خون و همچنین تکریم اهداکنندگان، سامانه نوبت‌دهی اینترنتی آماده شده است که اهداکنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت nobatdehi.ibto.ir با انتخاب استان، شهر، پایگاه، روز و ساعت مراجعه، پس از دریافت کد رهگیری به مرکز خون‌گیری مراجعه کنند و بدون نوبت پذیرش شوند.


به گزارش شهرآرانیوز، پایگاه‌های فعال اهدای خون در شهر مشهد عبارت‌اند از:
پایگاه امام رضا (ع): میدان تقی‌آباد - ابتدای خیابان دانشگاه
پایگاه امید: خیابان شیرازی - نبش شیرازی ۳ - مجتمع تجاری‌اقامتی امید - طبقه منهای یک
پایگاه شهید سلیمانی (میلاد): آزادشهر - چهارراه میلاد - بین استقلال ۲ و ۴
پایگاه شهید کریمی: قاسم‌آباد - چهارراه مخابرات - شریعتی ۲۸
پایگاه مهر: بولوار ابوطالب - نبش ابوطالب ۳۳
پایگاه امام رضا (ع) در نوبت صبح و عصر و سایر پایگاه‌ها در نوبت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود. ساعت پذیرش پایگاه‌ها در نوبت صبح از ۷:۴۵ تا ۱۳ و در نوبت عصر از ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۴۵ است. همراه‌داشتن کارت ملی و ماسک برای اهدای خون الزامی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->