ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

هر کتابخانه یک پایگاه برای اهداکنندگان خون | عضویت رایگان برای اهداکنندگان

  • کد خبر: ۴۹۹۳۶
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
هر کتابخانه یک پایگاه برای اهداکنندگان خون | عضویت رایگان برای اهداکنندگان
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: باتوجه‌به کاهش ذخایر خونی استان، پویش اهدای خون با عنوان «کتابخون» در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار خواهد شد.

جانقربان|شهرآرانیوز- مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: باتوجه‌به کاهش ذخایر خونی استان، پویش اهدای خون با عنوان «کتابخون» در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار خواهد شد.


دکتر مجید عبداللهی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی اهدای خون افزود: اهدای خون در استان در ۷ ماه گذشته امسال نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش یافته است که باتوجه‌به نیاز مبرم به خون و فراورده‌های آن، برای مشارکت ارگان‌ها و سازمان‌ها در این امر خداپسندانه نیاز جدی احساس می‌شود.


وی اظهار کرد: برای تأمین نیاز‌های خونی استان پویش «کتابخون» از شنبه ۲۴ آبان‌ماه در کتابخانه‌های خراسان رضوی شروع به فعالیت می‌کند و تا پنجشنبه ۲۸ آبان‌ماه ادامه خواهد یافت.


این مقام مسئول افزود: باتوجه‌به هماهنگی با مدیرکل کتابخانه‌های استان، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و شروع پویش اهدای خون «کتابخون» عضویت در همه کتابخانه‌های عمومی استان برای اهداکنندگان خون به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.


عبداللهی با اشاره به اینکه اداره انتقال خون استان از ۶۱ مرکز بهداشتی و درمانی پشتیبانی می‌کند، افزود: پس از شیوع دوباره ویروس کووید ۱۹ در استان به‌ویژه مشهد مقدس، مراجعات اهداکنندگان به‌شدت کاهش یافت که باتوجه‌به نیاز مبرم به خون و فراورده‌های خونی سالم در بیمارستان‌های استان، اکنون انتقال خون استان کمبود شدید ذخایر خون دارد.


وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از اتلاف وقت اهداکنندگان، مدیریت بهتر اهدای خون و همچنین تکریم اهداکنندگان، سامانه نوبت‌دهی اینترنتی آماده شده است که اهداکنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت nobatdehi.ibto.ir با انتخاب استان، شهر، پایگاه، روز و ساعت مراجعه، پس از دریافت کد رهگیری به مرکز خون‌گیری مراجعه کنند و بدون نوبت پذیرش شوند.


به گزارش شهرآرانیوز، پایگاه‌های فعال اهدای خون در شهر مشهد عبارت‌اند از:
پایگاه امام رضا (ع): میدان تقی‌آباد - ابتدای خیابان دانشگاه
پایگاه امید: خیابان شیرازی - نبش شیرازی ۳ - مجتمع تجاری‌اقامتی امید - طبقه منهای یک
پایگاه شهید سلیمانی (میلاد): آزادشهر - چهارراه میلاد - بین استقلال ۲ و ۴
پایگاه شهید کریمی: قاسم‌آباد - چهارراه مخابرات - شریعتی ۲۸
پایگاه مهر: بولوار ابوطالب - نبش ابوطالب ۳۳
پایگاه امام رضا (ع) در نوبت صبح و عصر و سایر پایگاه‌ها در نوبت صبح آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود. ساعت پذیرش پایگاه‌ها در نوبت صبح از ۷:۴۵ تا ۱۳ و در نوبت عصر از ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۴۵ است. همراه‌داشتن کارت ملی و ماسک برای اهدای خون الزامی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->